Bjällerklang, bjällerklang!

Oh, vad jag blir glad av julmusik. Det bara myser i hela kroppen på mig och jag har så mycket minnen som ploppar upp. Jag gillar verkligen julen, vintern och snön, tycker inte alls det är jobbigt att det är kallt ute, bara att det är mysigt!

På tal om räksallad som min käraste skulle sagt så har min rara söta mor erbjudit mig ett skåp (eller skänk, eller vad det är?) som hon har i hallen. Och det bästa av allt är att det är vitt, gammalt och alldeles perfekt! Dock återstår att övertala mannen om det förträffliga med det skåpet (han ser som vanligt bara jobb med det!). Men det ska nog vara en lätt match, får helt enkelt muta med något. Det brukar funka :)


Älskade skrutthunden och hans skrutteplutt till "storebror" (mammas hund, samma ras, men de inte släkt). Och bilden har ingen som helst anknytning till texten, men men! Ni fick en bild att titta på, var glada för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0