Nya filtar till soffan :)

Japp, fick hem dom idag! Svarta, stickade från H&M, tyvärr har jag ingen bild på dem, nu är det så mörkt inne så det är ingen idé att fota heller! Får göra det imorgon istället, om jag kommer ihåg, och orkar.

De var lite tunnare än vad jag räknat med, rättare sagt så är det som gallerfiltar, man ser rakt igenom! Daniel kommer nog inte bli så imoponerad, men dom är fina iallafall, billiga var dom också, betalade 99 kr/st. Tycker att dom kan få duga tills jag hittar mina gråa fuskpälsfiltar.

Åh, vad jag vill ha två sådana, men när jag har hittat så har jag antingen varit för snål, eller så har det inte funnits gråa. Vill inte betala mer än två, kanske tre, hundra kronor styck för dom, för jag vet att jag har en liten rackare till hund som kommer vilja mörda det pälsiga! Det är nämligen det roligaste han vet, att pälsa av mjukisdjur och andra leksaker, så jag tror att filtarna kommer ligga risigt till om jag köper sådana. Haha!


Har hittat tapeten jag vill ha i hallen också, ljusgrå RUT från Sandbergs tyg & tapet. Har dock inte hittat någon prisuppgift på den... Har en känsla av att den är på tok för dyr för att jag ska kunna motivera köpet för Daniel :) Men men, shit happens! Får helt enkelt hoppas att han tycker lika mycket om den som jag gör!

Lite svårt att se hur himla fin den är!
Jag fick lite hjälp på traven med att hitta just dena här tapeten av Apan, hon är jätteduktig på just tapeter, och på att blogga!

Såg sedan att UnderbaraClara har den här tapeten i samma färg som jag vill ha i sitt kök, med bröstpanel till! Det är så fint, eller hur? Jag är dock sugen på att ha vit panel... Det kanske inte är det smartaste i en hall förstås!
(Bilden har jag lånat från hennes blogg, klicka på UnderbaraClara ovan så hittar du den du också, den är ljuvlig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0