Oh hej, vad det snöar!

Ja, järnspikar alltså, ute vräker det ner snö och jag tycker det är såå mysigt. Mindre kul är att eftersom jag är ensam hemma blir det jag som måste skotta. Men det kan det väl vara värt? Jag älskar snö! Allt blir ju så vitt, lungt, och rofyllt, allt göms som under ett täcke, det blir enhetligt på något vis, precis som jag gillar det.

Ska kicka igång den här dagen nu, kanske fota lite hur det ser ut här hemma och visa er? Det får nog bli dagens mission om jag inte hinner glömma bort det innan det är mörkt igen.


Jag är väl ingen mästerfotograf, och bilden är tagen i mörker, men så här såg det ut när vi var och tittade på huset förra vintern. Man ser det underbara kökstapeten... Burr, den kommer förfölja mig genom livet, i mina mardrömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0