SuperGratis!

Wow, jag är imponerad! Har varit medlem på en hel del sådana här "gratissajter", men inte någon har varit så snab och så generös som Supergratis! Jag rekomenderar den verkligen till mina kära läsare, ni kommer inte bli besvikna om ni blir medlemmar. Ni fixar lätt poäng idag, på tio minuter, som åtminstonde räcker till en glasscheck!Och då menar jag poäng som inte kostat en krona i pengar att få. Sen kan man ju "köpa" poäng, genom att köpa saker, eller bli medlem på spelsajter och sätta in pengar där.
När du blir medlem på SuperGratis kommer jag att tjäna 5poäng, sedan när du tjänat ihop dina första 50poäng får jag 45 till. Precis lika som du får när du värvar dina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0