Jobbar & Sliter!

Puh! Jag är nyss hemkommen efter ett dygnspass, ska ladda batterierna lite hemma i soffan, sen på det igen! Jobbar som en tok den här månaden, får ihop minst 40 timmar mer än vad jag brukar, så allt annat hamnar lite i skymundan. Framförallt bloggen, egentligen datorn över huvudtaget, det finns liksom inte energi till att tänka ut inlägg och att fundera på hur jag ska formulera mig!
Jag tycker det är jättetråkigt, för jag gillar att sitta och fundera och filosofera lite, leta fins grejer på internet att visa er, tips och trixa och sånt. Jaja, kommer tid, kommer råd! Jag tänker fortsätta blogga lite nu och lite då, så får vi se sen efter slutet på Januari om det blir någon ändring :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0