Oj oj oj...

Här har det inte varit så mycket aktvitet inte, får skämmas lite! Men men, ingen större skada skedd, ni verkar ha överlevt iallafall, jag med.
Här hemma rullar allt på, bröllopsplanering går in i sista fasen nu, snart är det banne mig dags alltså! Den 28/5 ringer klockorna för oss i Skedvi kyrka. Kul ska det bli, hoppas att alla vra vänner vill komma och dela den här dagen med oss! Efter vigseln blir det middag för de närmaste, sen öppen fest för alla vi känner :) Hoppas det är några stycken som väljer att komma iallafall...
Igår var vi och beställde ringarna, likadana, men min är lite smalaren än herrns, eftersom jag kommer ha två ringar, och han "bara" en. Vi kommer att smälta ner förlovningsringarna vi hade och använda det guldet i de nya ringarna. En fin liten symbolik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0