Mitt kök!

När jag först klev in i mitt kök ville jag dö. Helt allvarligt var det bland det fulaste jag sett i mitt liv. NI har väl sett tapeten som satt här då? Mycket vacker...

Det första jag gjorde, medan pojkarna höll på inne i vardagsrummet var att börja riva ner den här vidriga skapelsen, den försvann i stora sjok från väggarna, och jag njöt i stora drag! Jag antar att ni kan känna känslan?
Idag ser det annorlunda ut, vi har en ny spis (tack pappa & Greta), en ny kyl (tack Isa & Rickard) och färg i taket och på väggarna. Egentligen inga stora ingrepp alls, men ack vad det har gjort för känslan här inne! Planen just nu är att byta ut den oerhört porriga köksfläkten (anno 1978), och lämna in luckorna på lackning. Fast vi ändrar oss lite med jämna mellanrum, antingen lacka luckorna, eller köpa nytt alltihop. Jaja, inget ska göras imorgon så vi har gott om tid att fundera på saken.
Tog några snabba bilder på hur köket ser ut just precis nu, med disk i diskstället till och med, men det bjuder jag på.
Bilderna är väl kanske inte de bästa, men det var mörkt, och jag är inte så himlans haj på det där med olika inställningar på kameran, än mindre på att redigera bilderna :) En sån där grej jag liksom skulle vilja mig men inte har orkat ta tag i!

Kommentarer
Postat av: Isa

Och jag som tyckte det var SÅÅÅÅ fint från början :P

2011-02-04 @ 21:34:19
URL: http://uwantto.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt & KrAmSISaR <3

2011-02-06 @ 22:45:08
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 17:52:23
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0