Ser ni vad jag ser? En liten söt hundrack...

dsc01432 (MMS)

Ser ni vad jag ser? En liten söt hundracka som gömt sig i kuddarna på sängen. Han kan verkligen konsten att mysa sig in på de skönaste ställen :) Idag håller jag på med lilla rummet uppe, och det visade sig igår att det nog blir lite mer jobb än vi tänkt oss. Vi rev bort tretex-skivorna som satt på väggen, och hittade en fin råspont vägg där! Dessutom sitter det någon form av brädor i taket, som jag gärna ser att vi var fram och målar istället för att måla de skivor som sitter i taket nu. Och eftersom vi ändå ska riva lite i taket kom vi på att det kanske är lika bra vi isolerar lite, då vi misstänker att det är i stort sett oisolerat uppåt mot taket, eller väldigt lite isolerat i alla fall. Jag har tagit lite kort med kameran under tiden, så vi får tummen ur att visa dom.


Kommentarer
Postat av: Mammie <3

De kan de små liven =)



Va spännande trodde nästan inte ni hade nån kamera =)!!!

2011-01-12 @ 10:57:29
Postat av: Isa

Åh lilla sötstruten!

2011-01-12 @ 10:57:57
URL: http://uwantto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0