Dan före dan före dan föra dan före dopparedan!

Ja, tänk vad fort det går, snart är det jul igen... Helt otroligt, och så säger "dom" att det går fortare med åren! Men jag tycker det är mysigt med jul, och jag längtar till den dagen vi har barn och får fira jul tillsammans hela familjen, kanske hemma i vårt hus tillsammans med släkt och vänner? Underbart, men än dröjer det nog innan det blir verklighet.

Jag har fixat alla julklappar, och delat ut en del till och med. Det är så härligt att se barn öppna klappar, allra helst när dom blir så glada för dom. Sötast var nog en av Daniels syskonbarn, lilltjejen neg och tog i hand som tack för klapparna vi kom med (som tomten delat ut fel hem till oss, toktomte!).

Hemma är det lagom juligt, en julgran hade nog inte varit helt fel för känslan, men vi ska ju inte fira julen tillsammans hemma, utan på skilda håll som vanligt. Så då får det vara, vi har ju som sagt ingen riktig plats för den heller tyvärr.

hjärtat renoverar skänk åt mig :)

Min älskade sambo som slipar skänken åt mig :) (fast på bilden blåser han nog rent slipmaskinen)


Kommentarer
Postat av: idaa

fin blogg du har systeryster! första gången jag lyckas hitta den faktiskt. har en känsla av att någonting var felstavat när du kommenterat på min! ;) puss!

2010-12-20 @ 17:11:14
URL: http://iidahedlund.blogg.se/
Postat av: Apan satt i granen @ Spotlife

Hej hej!



Jag lägger upp en rutig "dagens tapet" imorgon.

Kram!

2010-12-20 @ 20:48:33
URL: http://apans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0