Borta bra, men hemma bäst!

Har kommit hem från en härlig kväll med skratt i massor, god mat och smarrig lingonglögg. Vi tittade i gamla fotoalbum och sen hittade Rickard några gamla skolkataloger, tur att det inte var någon som en annan var med i, då hade vi nog skrattat ännu!

Slängde iväg ett MMS-inlägg innan jag åkte men det verkar inte som det dykt upp, tråkigt för er. Hur som, jag tog en drös bilder idag, men hann uppenbarligen inte med att lägga ut dom tyvärr. Tänkte jag skulle gjort det nu men är på tok för trött, knappt jag orkar hålla korpgluggarna öppna tillräckligt för att se vad som står på skärmen. Det märks säkert på min svamliga svenska också!
/Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0