Neeej! Jag som var så duktig och flyttade ...

Neeej! Jag som var så duktig och flyttade över bilderna till min dator igår för att jag skulle kunna ladda upp dom här idag på jobbet, och så har jag glömt internetstickan hemma... Får se vad dagen bjuder på, kanske kan åka hem och hämta den om jag har tur. Annars kommer dom upp imorgon under dagen, det är kanske inte helt fel det heller. Hann faktiskt stryka julgardinerna och dukarna till vardagsrummet innan jag åkte, åh så fint det blev! Nu ska bara ljusstakarna placeras ut, men jag vet inte hur. Vilket bekymmer va? Tror jag ska köpa en ny till köket, och kanske någon till övervåningen, men det blir nog på Ullared, fick en resa dit i födelsedagspresent av min käraste, så vi åker på onsdag. Gissa om jag är spattig, det kliar i shoppingfingrarna men jag längtar nog mest efter att få komma väg och öra något med Daniel, bara vi två. Var så länge sen nu! Sen ska jag väl inte hymla med att jag tycker det är skitkul att åk bil heller, älskar att sitta där och konversa med Daniel. Äta lite godis, lyssna på bra musik, skratta åt fula bilar och kanske sova en sväng. Jag tycker det är mysigast att sitta bredvid, men nu måste jag nog köra lite också, tror inte Daniel vill köra alla mil själv. Oj. Det har blev långt för att vara ett mms-inlägg, men ni klagar väl knappast? /Liza, via telefon:)


Kommentarer
Postat av: Sarah

så himla kul att du har börjat blogga igen!! :) Jag vill gärna träffa dig nästa gång jag kommer till stan om du har tid?! :) Kram!

2010-11-22 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0